LAST to Leave the Kitchen Counter WINS $1000.00 Challenge!!

  Көрүүлөр 1,219,953

AlishaMarie

6 ай мурун

Shoutout Mr Beast for the challenge inspo! Last to leave the kitchen counter wins $1,000.00! Want more roommate wars? What challenge should our sorority house do next?? xo -Alisha Marie
BUY MY MERCH: shopalishamarie.com/
Vlog: kgglobal.info
Follow everyone:
@a s h l e y n i c h o l e
@Taryne Renee
@Taylor King

Instagram: @Alisha
Twitter: @AlishaMarie
Snapchat: LidaLu11

PRETTY BASIC PODCAST
Apple Podcasts: apple.co/2Pgp7jV
Stitcher: bit.ly/2PTkJEw
TuneIn: bit.ly/2EK2Ruv
Spotify: spoti.fi/2PTBwHz
RSS: bit.ly/2O4nMYE

**IF YOU'RE READING THIS** comment "cha-ching"

Business: alishamarie@mattermediagroup.com

Жорумдар
Taryne Renee
Taryne Renee 6 ай мурун
Hahahahaha omg I love us!!! Lol the comments!! GUYS WE LOVE EACH OTHER I PROMISE! 💕 it’s not like that!! We r like sisters so we mess with each other like sisters!
breeanna drew
breeanna drew Ай мурун
Taryne Renee is my spirt animal. In so many of Alisha's videos and Ash's videos i see taryne and im like she is me.
lucy mcdowell
lucy mcdowell 2 ай мурун
taryne i feel like we are the same person lol. i am the most competitive person about EVERYTHING and i love to be annoying
sarko janneh
sarko janneh 2 ай мурун
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣HaHaHahahahaha
Brayan G
Brayan G 3 ай мурун
@AlishaMarie after 3 month I can’t with this video
Lilianne Box élève
Lilianne Box élève 3 ай мурун
This video was so funny and what kind of drink are you drinking please Notice
Bella Jolee
Bella Jolee 11 саат мурун
So glad ur therapy session went well:)
Michelle Smola
Michelle Smola Күн мурун
Taryne is the only one that actually needs the money. She actually works a real job while Ashley and TK do social media as a job, and the 2 of them combined probably make more then Taryne does, so there’s no reason for them to want to split it. 1 brand deal for them is like $2k so Taryne deserves all her money because she has a real job where she makes the least out of everyone in the house
Nina Fleur
Nina Fleur Күн мурун
I love this video so much idk why I just keep on coming back to it
Megan Matthews
Megan Matthews 2 күн мурун
Tk a bit mean like Lego’s no that is so one self 🥺🥺 like I don’t like it so I know how to fills ❤️
Mila Bingham
Mila Bingham 4 күн мурун
I love how she try’s to. Read and Is on her phone
Zara Cripps
Zara Cripps 7 күн мурун
👁👄👁
Acxa Rivera
Acxa Rivera 8 күн мурун
Last to leave Alicia‘s bedroom that would be a good challenge
Andiiee0124
Andiiee0124 9 күн мурун
I'm Taryne. Taryne is me.
Maite orozco Orozco
Maite orozco Orozco 10 күн мурун
Lol
Phoebe Bailey
Phoebe Bailey 10 күн мурун
do a 24 hour challenge in the garden
Chehansa Mendis
Chehansa Mendis 12 күн мурун
what is the name of the outro song?
Alana Luna’s Life
Alana Luna’s Life 15 күн мурун
Omg I love them
Jada Johnson
Jada Johnson 15 күн мурун
" i wanna thank mom and dad for my bladder"😂😂😂❤❤❤
Tara Tiong
Tara Tiong 18 күн мурун
Plot twist, there’s an earthquake
Giana Grace
Giana Grace 18 күн мурун
ALL QUEENS✨✨
Trini H
Trini H 18 күн мурун
“I was fired ash” -taryne
Brooklyn Grace
Brooklyn Grace 19 күн мурун
The other two were mean I Stan Tayrne
midnightdancer Q
midnightdancer Q 19 күн мурун
if asley ad TK wanna split it just get off
Dhwanie Arora
Dhwanie Arora 19 күн мурун
Cha Ching
Elly Anderson
Elly Anderson 20 күн мурун
Taryne deserved it the most
Emily Chen
Emily Chen 20 күн мурун
Last to leave ur room
Rene Taylor
Rene Taylor 21 күн мурун
Taryne needs to go on MrBreast
Sam Patel
Sam Patel 21 күн мурун
MY QUEEN TARYNE YES BABE
Katie Thomas
Katie Thomas 23 күн мурун
Last to leave the stairs
Camilla
Camilla 23 күн мурун
Your next roommate meeting challenge should be last to touch or step on the floor wins $1000
makenna aphrodite
makenna aphrodite 23 күн мурун
My chilling watching the video everyone randomly singing hamilton Also me HAMILTON!!!!!
Maddie Harding
Maddie Harding 25 күн мурун
Alisha is so the younger sister like she gets board quick she annoys Ashley And ash hits her bottle it’s just the sister life
Corinne Page
Corinne Page 25 күн мурун
tbh i watched this video the second it came out and i have been holding on to this thought this whole time: I do love TK and I watch all of her videos but she had no right to get so pissed at taryne just because she herself had no patience. Taryne was playing the game/challenge the way it was meant to play and TK was being unreasonable and just wanted the easy way out. Ashley was also kinda ganging up on Taryne too but TK was mostly at fault. Sorry TK but you were kinda a bitch in this video. *disclaimer i know nobody is perfect and this doesn't change the fact that ily TK❤️*
Mr Sid
Mr Sid 25 күн мурун
TK was so bratty gosh, she’s talking about ego and then has the biggest one
Émilie Grant
Émilie Grant 29 күн мурун
Yes to Taryn's energy all day
Jolie
Jolie Ай мурун
Taryne was a whole mood 😂💕
Gio Urbina
Gio Urbina Ай мурун
to all the ppl saying they were being so mean, honestly, tk was acting like such a little sister and it was so funny i was getting a crap load of sibling fights, and that comes from me a middle child WITH SISTERS (who are psychotic) 🤪
Phoenix Roblox
Phoenix Roblox Ай мурун
Today I have watched this 3 times somehow omg. Ahahahaha I have watched this 5 times since it came out and I don't know how I watched it 3 times today.
M V
M V Ай мурун
TK and Ash were being so fkn annoying lol. Like T just wanted to fkn play the FKN GAME holy shutup about splitting it + throwing her legos... reminded me of some mean girl shit 😂 ruined the vid for me
Nadine Hobday
Nadine Hobday Ай мурун
Taryne stayed on the counter for real
Sydney Corona
Sydney Corona Ай мурун
This vid turn into blonde vs brunette
Jazzy
Jazzy Ай мурун
Ik this late but do a last to leave outside
glowing up with me
glowing up with me Ай мурун
cha-ching
RileyJxmes
RileyJxmes Ай мурун
Ashley is such a mood this whole video
Sydney Gilliland
Sydney Gilliland Ай мурун
Ngl i just had the best cinnamon breadsticks ever.
Lana Barisic
Lana Barisic Ай мурун
You shuld do the last to leave the bathroom but everyone in one bathroom😂
Zanelle Van Rooyen
Zanelle Van Rooyen Ай мурун
last to stop being a child again
celia e
celia e Ай мурун
honestly i come back to this video whenever I’m lonely - y’all are so awesome
mike,spongy, and conspiracy guy
mike,spongy, and conspiracy guy Ай мурун
Last to leave the couch.⏰
Shelby Watson
Shelby Watson Ай мурун
TK:LeTs SpLiT IT!! Ashley:I want $500 Taryne:I WANT THAT MONAY
Oop uh
Oop uh Ай мурун
24hour only eating healthy so no junk food and the winner guess to choose what the losers do and I love your videos💜💜
chehansa mendis
chehansa mendis Ай мурун
can anyone say the name of the outro song?
Maddies Corner
Maddies Corner Ай мурун
I love y’all
Selena Cordero
Selena Cordero Ай мурун
THE DOG ON THE COUNTER WITH YALL SENT ME
TheSwxxtTea
TheSwxxtTea Ай мурун
me at nine a clock when I am supposed to be asleep "I aM nOt ThRoWiNg AwAy My ShOt"
Erica Barclay
Erica Barclay Ай мурун
They should do last one to leave the gym
-Gacha Sophia-
-Gacha Sophia- Ай мурун
What I do when my sisters are annoying or I don’t want them there I take my phone tablet and computer and put it at max
Møønštone
Møønštone Ай мурун
I kinda think they should have let Alisha go do her therapy somewhere else then let her come back cause it’s personal
Ava Sieb
Ava Sieb Ай мурун
so funny!!!!!!!!!!1
Johnny Juliana Nel
Johnny Juliana Nel Ай мурун
I dislike Teran now.
Isabella
Isabella Ай мурун
2020 TK: I’ll help you with thumbnails and filming ‘till the end of 2020 2021 TK: YES FREEDOM
maria glenz
maria glenz Ай мурун
alishas smile at 16:09 was EVERYTHING
Valentina Saenz-Daza
Valentina Saenz-Daza Ай мурун
Alisha watched Hamilton!!!
Lanice McMillan
Lanice McMillan Ай мурун
My sister watched Hamilton and I did too
Xiara Geerman
Xiara Geerman Ай мурун
last one to leave the pool wins 1.00o
cosmicalgalaxy
cosmicalgalaxy 2 ай мурун
taryne was ACTUALLY being productive xx
moongirl21queen
moongirl21queen 2 ай мурун
''cha-ching''
moongirl21queen
moongirl21queen 2 ай мурун
''cha-ching''
Dominique Hamilton
Dominique Hamilton 2 ай мурун
Try last to leave your own rooms
martha bridges.x
martha bridges.x 2 ай мурун
Honestly if they talked to me like that we would be sat there arguing all night without even knowing because I go onnnnnn
Keegan Dobiesz
Keegan Dobiesz 2 ай мурун
Did anyone else see ashley just yeet the bag of legos🤣💀
Eliza Qasim
Eliza Qasim 2 ай мурун
I think you guys should do last to leave there room wins 200000£ dollars please
maddi notfound
maddi notfound 2 ай мурун
why is no one talking aboutalisha and and tarynees obsession wit FRICKIN HAMILTONN 😃
Lani Kai
Lani Kai 2 ай мурун
If it’s okay that you guys stop cursing
l x
l x 2 ай мурун
Cha-ching
Maryam Waqas
Maryam Waqas 2 ай мурун
Dude like Ik everyone wants a TK but she’s kinda annoying and shady
Hhbn Ff
Hhbn Ff 2 ай мурун
Taryne is the only nice one and TK is making fun of her cause she’s committed and she like I’m stubborn making fun of her like white gurl she’s committed
Nicole Nesbit
Nicole Nesbit 2 ай мурун
love that hamilton scene
_unknown_ clown_
_unknown_ clown_ 2 ай мурун
Mm tHe TeA
Juliana.Parker
Juliana.Parker 2 ай мурун
15:13 LMAO look at TK
Jennifer Emiliani
Jennifer Emiliani 2 ай мурун
Since alisha did stay in the bathroom for 24 hours you guys should all do it too
addison haydel
addison haydel 2 ай мурун
i love Taryne's comment! we can see that yall are like sisters even tho we cant see yall in person! People need to see that they are making jokes and they are still friends!!! Love yall❤❤
EADSx
EADSx 2 ай мурун
ahahhahhaahha taylore king was annoying taryne then hit her head!
Carolina Adamantopoulou
Carolina Adamantopoulou 2 ай мурун
can i just say that tk looked real good when alisha said there was a roomate meeting ( by the way you all looked good)
nicole stowe
nicole stowe 2 ай мурун
Make slime for 24 hours
Eden Bennett
Eden Bennett 2 ай мурун
TK saying “it’s like a dollar for you” LMAO GIRL ITS $1000 😫😫💀💀😭😭😭
addi pitzer
addi pitzer 2 ай мурун
taryne and her legos are couple goals
lexie Wedge
lexie Wedge 2 ай мурун
Why is tk leaving
Summer Shine
Summer Shine 2 ай мурун
TK was being so unreal and unfair and rude to Taryne she was just minding her own business the whole time
I’m legit subbing to everyone that subs to me!!
I’m legit subbing to everyone that subs to me!! 2 ай мурун
Who knew they were such bad girls Them: *Swears swears swears swears swears swears* 😂
Cayla Jolley
Cayla Jolley 2 ай мурун
A lot of people are hating on TK and Ashley in the comments for how they acted, but I think some of you are forgetting that they literally had to sit uncomfortably on a counter for 8 hours with no food or bathroom and that's gonna take a toll on your attitude, so I don't think they should be judged for that. Has no one else ever been hangry before? Cuz that turns me into a nightmare 😆
Sofie
Sofie 2 ай мурун
tk, ash and taryne all fighting alisha: “my therapy went great for anyone wondering” lol
enny david
enny david 2 ай мурун
Cha-ching
Gabrielle Tarashandegan
Gabrielle Tarashandegan 2 ай мурун
You guys should do last to leave each others rooms
Joseph Mazey
Joseph Mazey 2 ай мурун
9:37 when TK hit her head
Lauren Hill
Lauren Hill 2 ай мурун
do tk have her own yt channel
Avery Lada
Avery Lada 2 ай мурун
Yes taryne all the way
Grace Diana
Grace Diana 2 ай мурун
Who else was cracking up when she hit her head on the light
Alexa Rodriguez
Alexa Rodriguez 2 ай мурун
Do 24 hour staying Taylor king New apartment 😀😀😀
Alicia Soth
Alicia Soth 2 ай мурун
The telling cabinet proximally report because gallon immunohistochemically man behind a adjoining budget. arrogant, nauseating equinox
Emily Morales
Emily Morales 2 ай мурун
Last to leave the house
Darlene Sterling
Darlene Sterling 2 ай мурун
I am Taryne, she is me...I'll die on that countertop lol, money is money
sarko janneh
sarko janneh 2 ай мурун
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 funny
Nora Newman
Nora Newman 2 ай мурун
You should do last to leave Alisha’s room! Lol
Roommates Makeover My Living Room!!
14:54
AlishaMarie
Көрүүлөр 884 миӊ.
24 Hours NO PHONE Challenge!!  *locking our phones away
17:19
AlishaMarie
Көрүүлөр 2,1 млн
Tommy's Trapped In Prison with Dream
24:22
TommyVODS
Көрүүлөр 1,8 млн
Rod Wave Goes Sneaker Shopping With Complex
8:21
Complex
Көрүүлөр 831 миӊ.
being PREGNANT for 24 HRS ft. larray
13:03
nailea devora
Көрүүлөр 2,4 млн
Introducing Microsoft Mesh
2:28
Microsoft
Көрүүлөр 392 миӊ.
TRUTH OR DRINK ft LaurDIY!! *exposing ourselves hardddd
20:34
AlishaMarie
Көрүүлөр 2,7 млн
DIY Challenge: Tie Dye!!  *roommate wars
10:31
AlishaMarie
Көрүүлөр 955 миӊ.
24 Hours HANDCUFFED To My Sister!! *idk how we survived*
10:03
AlishaMarie
Көрүүлөр 2,7 млн
Cleaning Out My ENTIRE Makeup Collection.. *i got rid of it all
21:49
FAST FOOD BREAKFAST TASTE TEST
21:18
emma chamberlain
Көрүүлөр 3,3 млн
ORGANIZING ALISHA'S KITCHEN!! *bff takeover*
19:13
RemLife
Көрүүлөр 700 миӊ.
Tommy's Trapped In Prison with Dream
24:22
TommyVODS
Көрүүлөр 1,8 млн
Rod Wave Goes Sneaker Shopping With Complex
8:21
Complex
Көрүүлөр 831 миӊ.
being PREGNANT for 24 HRS ft. larray
13:03
nailea devora
Көрүүлөр 2,4 млн
Introducing Microsoft Mesh
2:28
Microsoft
Көрүүлөр 392 миӊ.